Tietoa meistä ja myymälän aukiolot

Kiitos, kun etsitte meistä tietoa ja mahdollisesti harkitsette ostoa verkkokaupastamme tai palvelevasta myymälästä Suonenjoelta. Olemme luotettava 100% Kotimainen palveleva verkkokauppa. Verkkosivuston taustalla on Suonenjoella vuonna 2009 perustettu perheyritys. Kodintuote.fi on farmarinverkkokauppa.fi Oy:n kuluttajatuotteisiin keskitetty verkkokauppa. Molempien verkkokauppojen tuotteet toimitetaan samasta varastosta Suonenjoelta kaikkialle Suomeen. Myymälä sijaitsee myös Suonenjoella Lintikonkadulla. Toimintamme perustuu rehelliseen, rentoon ja mutkattomaan kaupantekoon.

Valikoimasta löydät edullisesti joka kodin tuotteita mm. keittiötarvikkeita, kodin sähkötarvikkeita, aitatarvikkeita, akku- ja sähkötyökaluja, LVI-tarvikkeita, käsityökaluja, rakennustarvikkeita, puutarhatarvikkeita, toimistotarvikkeita ja lemmikkitarvikkeita ym.

Kaikki ovat tervetulleita asiakkaaksemme molempiin kauppoihin. Palvelemme yrityksiä, maatiloja sekä yksityisasiakkaita. Edulliset toimitukset - paketit alkaen 6,90€ ja lavarahti alkaen 39€.

Verkkomaksupalvelu Paytrail. Voit maksaa ostoksesi yleisimmillä verkkopankki painikkeilla ja luottokorteilla. Lisäksi käytettävissä Jousto ja Collector lasku/osamaksu mahdollisuudet.
Klarna Payments - lasku ja osamaksu mahdollisuudet.
Nordea Finance - 1000-10000€ ostoksiin.

Myymälän aukiolot
Ma-pe 10-17.00
La 10-14.00
Viralliset pyhäpäivät suljettu

Myynti/asiakaspalvelu
Myymälävastaava Janne Kankaanlaita, info@farmarinverkkokauppa.fi, +358503101294
Janne hoitaa tuotteisiin liittyvät kyselyt, tilauksen muutokset, tuotteiden saatavuuskyselyt, toimitusaikakyselyt, kuluttaja- ja yritysmyynnnin, logistiikka, kotimaan ostotilaukset, varaosakyselyt ym. myymälän yleisasiat.

Jannen tavoitatte puhelimitse arkisin klo 9.00- 17.00 (Janne ei ole tavoitettavissa tiistaisin ja torstaisin klo 12-17.00)

Toimitusjohtaja (CEO) Kimmo Törrönen, kimmo.torronen@farmarinverkkokauppa.fi, +358408226817
Kimmo hoitaa tarjouspyynnöt, tuotteiden saatavuuskyselyt, yritysmyynnin, jälleenmyynti, ulkomaan ostotilaukset, markkinointi, laskutus ja rekrytointi.

Kimmon tavoitatte puhelimitse arkisin klo 10.00- 16.00

Lauantaisin klo 10- 14.00 vastaamme myymälän numerosta +358503101294. Vastaajana voi olla Janne Kankaanlaita, Jarmo Vauhkonen tai Santtu Kääriäinen.

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.11.2016 alkaen.

    Verkkokauppa

    Farmarinverkkokauppa.fi Oy (kodintuote.fi)
    Lintikonkatu 1A
    77600 Suonenjoki

    Myymälä Janne 0503101294 Kauppias: Kimmo 0408226817
    kimmo.torronen@farmarinverkkokauppa.fi
    3155689-6


    1. Toimitusaika
    Varastossa olevien tuotteidemme toimitusaika on yleensä noin 2-5 arkipäivää. Kevät ja alkukesä on kiireistä aikaa aitaustarvikkeiden osalta, jolloin toimitusaika voi olla pidempi. (kiireellisissä tapauksissa kannattaa varmistaa toimitusaika sähköpostitse tai soittamalla).

    Tilapäisesti loppu olevien toimitusaika on yleensä n. 7-14 päivää.

    Tilapäisesti loppu olevien (mm. painekyllästetyt aitatolpat, aitaelemementit), jotka tilataan erikseen tehtaalta, toimitusaika n. 2-8vk. Joitakin tuotteita tilataan vain kausittain, esim. aitaustarvikkeet.

    Pääsääntöisesti tilaus toimitetaan kerralla kokonaisuudessa. Tilpaisesti loppu olevien tuotteiden osalta toimitusaika on hitaimman tuotteen mukaan. Mahdolliset jälkitoimitukset toimitetaaan aina halvimmalla tavalla, riippumatta siitä miten päätilaus on toimitettu.

    2. Toimitustavat
    Katso sivu toimiskulut

    Pitkät lähetykset yli 2,5m, rahtihintaan voi tulla hiab-lisä, eli kuljetusyhtiö veloittaa nosturilla tehdyt purkamiset (hiab-lisä on 100€ sis. alv24%). Hiab-lisän voi välttää, jos vastaanottaja saa järjestettyä purkupaikalle sivusta purkuvälineen (esim. etukuormaaja traktori) tai hoitaa purkamisen muulla tavalla. Pidätämme oikeuden lisätä rahtihintaan erillisen Hiab-lisän, näissä tapauksissa.

    HUOM! Kaikissa toimitustavoissa on vastaanottajan vastuulla tarkastaa lähetyksen kunto ja tehdä tarvittaessa rahtikirjaan varauma (vahinkoilmoitus) ennenkuin allekirjoittaa rahtikirjan. Mahdolliset kuljetusvauriot tulee kuvata ennenkuin lähetystä puretaan / lavaa avataan. Ellei näin toimita, kuljetusyhtiöllä ei ole korvausvelvollisuutta vahinko tapauksissa.

    Nouto varastostamme: Kaikki varastossa olevat tuotteet voi noutaa maksutta varastostamme. Osoite Farmarinverkkokauppa.fi myymälä, Yrittäjänkatu 1, 77600 Suonenjoki

    3. Maksutavat

    Maksupalvelu Paytrail

    Maksu pankkikorteilla Visa, Visa Electron tai MasterCard. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    Puhelin: 0207 181830

    Verkkopankit. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

    Jousto lasku ja osamaksu
    logo.png

    Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

    Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

    Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

    Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!


    Klarna Payments

    Maksa myöhemmin ja Pilko maksut

    Lue lisää https://www.klarna.com/fi/asia...

    4. Reklamaatiot/huomatettavat
    Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot/huomatettavat lähetettävä viiden vrk kuluessa toimituksen vastaanottamisesta sähköpostiin: kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi

    5. Tuotepalautukset
    Tuotteilla on kuluttajasuojan mukainen 14pv palautusoikeus. Ennen palauttamista on tehtävä peruuttamisilmoitus esim. sähköpostitse. Peruuttamisilmoitus on tehtävä 14pv kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteet tulee palauttaa 14pv sisällä peruuttamisilmoituksesta. Emme vastaa palautuksesta aiheutuneista rahti- ja postituskustannuksista. Tuotteen palautuksesta aiheutunut kustannus on saman suuruinen kuin lähetyskulu. Matkahuoltolähetyksissä asiakaspalveluumme peruuttamattomista ja noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme aina yrityksellemme aiheutuneet kustannukset (paketin lähetys kulut molempiin suuntiin). Palautetattavat tuotteet tulee olla jälleenmyyntikelpoisia - uudenveroisia. Mikäli tuote/pakkaus on avattu/otettu käyttöön tuote voidaan se silti paulauttaa. Tässä tapauksessa tuotteelle määritellään arvonaleneminen, ellei tuotetta ei voida myydä edelleen uutena. Veloitamme palautuksesta yrityksellemme aiheutuneet rahti- ja postituskulut. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun.

    6. Tuotevastuu
    Farmarinverkkokauppa.fi sivustoa hallinoima Satulamäen kotilammas tai tuotevalmistajat ei vastaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneita henkilö- tai tavara- tai omaisuusvahingoista tai vällillisistä tai välittömistä kustannuksista, jotka on aiheutuneet tuotteen väärin käytöstä tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä.

    7. Tilaukset
    Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Verkkokaupan kautta tehty tilaus menee automaattisesti pakkausjonoon tilausjärjestyksessä ja näin toimitus on nopeaa.

    8. Tilauksen peruminen
    Yrityksemme pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, jos ei pysty toimittamaan tuotetta ylivoimaisen esteen takia (esim. tuotteet valmistus lopetettu tai tuotteen toimituksesta aiheutuvat kustannukset ovat tavanomaista suuremmat) ja sitoudumme palauttamaan rahat asiakkaan tilille. Matkahuollosta noutamatta jätetyistä tilauksista veloitamme aina yrityksellemme aiheutuneet kulut (paketin lähetys kulut molempiin suuntiin).

    9. Hinnasto
    Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja sisältää alv-veron, ellei toisin mainita.

    10. Yhteystiedot ja pankkiyhteys
    Farmarinverkkokkauppa.fi Oy (Kodintuote.fi)
    Myymälä: Yrittäjänkatu 1, 77600 Suonenjoki
    Varasto: Satulamäentie 135, 77600 Suonenjoki
    puh. +358408226817 (soittoaika ma-pe klo 10.00-15.00).
    Parhaiten saa sähköpostilla kiinni.

    sähköposti: kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi


    1. Toimitusaika

    Varastossa olevien tuotteidemme toimitusaika on yleensä noin 2-5 arkipäivää. Kevät ja alku kesä on kiireistä aikaa aitaustarvikkeiden osalta, jolloin toimitusaika voi ollá 1-2vk, vaikka tuotetta on varastossa (kiireellisissä tapausksissa kannattaa vamistaa toimitusaika sähköpostitse).

    Tilapäisesti loppu olevien toimitusaika on yleensä n. 7-21 päivää. Verkkokaupassa olevien tuotteiden varastotilanne (tuotteiden todellinen saatavuus) vaihtuu usein. Tuotteita voi olla varastossa, vaikka verkkokaupassa saldo on 0.   Tilapäisesti loppu olevien  (mm. kyllästetyt tolpat, aitaelemementit), jotka tilataan erikseen tehtaalta, toimitusaika n. 2-12vk. Joitakin tuotteita tilataan vain kausittain, esim. aitaustarvikkeet.

    Pääsääntöisesti tilaus toimitetaan kerralla kokonaisuudessa. Tilpaisesti loppu olevien tuotteiden osalta toimitusaika on hitaimman tuotteen mukaan. Mahdolliset jälkitoimitukset toimitetaaan aina halvimmalla tavalla, riippumatta siitä miten päätilaus on toimitettu. 

    2. Toimitustavat

    Kaikissa toimitustavoissa on vastaanottajan vastuulla tarkastaa lähetyksen kunto ja tehdä tarvittaessa rahtikirjaan varauma (vahinko huomautus) ennenkuin allekirjoittaa rahtikirjan. Mahdolliset kuljetusvauriot tulee kuvata ennenkuin lähetystä puretaan. Ellei näin toimita, kuljetusyhtiöllä ei ole korvausvelvollisuutta vahinko tapauksissa.  

    Nouto varastomyymälältä: Kaikki varastossa olevat tuotteet voi noutaa maksutta varastostamme. Osoite Yrittäjänkatu 1, 77600 Suonenjoki

    Kuljetusvauriot

    Mikäli tuotteen tai pakkauksen tai paketin mahdollisista vaurioista on vähäänkään epäilystä, esim. paketti on ruttuinen jne. tulee vastaanottajan ilmoittaa välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle. Reklamaatio tehdään lisäämällä kuljettajalle jäävään ja vastaanottajalle jäävään rahtikirjaan ilmoitus vauriosta. Kuljetusyritys ei korvaa vahinkoa, ellei siitä ole tehty mainintaan rahtikirjaan toimituksen yhteydessä. Lisäksi kuljetusvauroista on ilmoitettava kirjallisesti viimeistään 5 päivän kuluessa 4. Reklamaatiot/huomatettavat -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

    3. Maksutavat

    Maksupalvelu Paytrail

    Maksu pankkikorteilla Visa, Visa Electron tai MasterCard. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830

    Verkkopankit. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

    4. Reklamaatiot/huomatettavat

    Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot/huomatettavat lähetettävä viiden vrk kuluessa toimituksen vastaanottamisesta sähköpostiin:  kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi

    5. Tuotepalautukset

    Tuotteilla on palautusoikeus. Tuotteen palautuksesta tulee aina olla yhteydessä ennen palauttamista. Tuotteet täytyy olla jälleenmyyntikelpoisia - uudenveroisia. Mikäli tuote/pakkaus on avattu/otettu käyttöön tuote voidaan silti paulauttaa. Tässä tapauksessa tuotteelle määritellään arvonaleneminen, mikä on väh. 60%, ellei tuotetta ei voida myydä uutena. Veloitamme palautuksesta aiheutuneet rahti- ja postituskulut.

    6. Tilaukset

    Tilaukset tehdään pääsääntöisesti verkkokaupan kautta. Verkkokaupan kautta tehty tilaus menee automaattisesti pakkausjonoon tilausjärjestyksessä ja näin toimitus on nopeaa.

    7. Tilauksen peruminen

    Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen, jos emme pysty toimittamaan tuotetta ylivoimaisen esteen takia (esim. tuotteet valmistus lopetettu tai tuotteen toimituksesta aiheutavat kustannukset ovat tavanomaista suuremmat) ja sitoudumme palauttaamaan rahat asiakkaan tilille. Matkahuollosta noutamatta jätetyistä tilauksista veloitamme aina yrityksellemme aiheutuneet kulut (paketin takaisin lähetys).

    8. Hinnasto

    Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja sisältää alv-veron, ellei toisin mainita.

    9. Yhteystiedot ja pankkiyhteys

    Farmarinverkkokauppa.fi Oy (Kodintuote.fi)

    Myymälä: Yrittäjänkatu 1, 77600 Suonenjoki

    Myynti/varasto

    Janne Kantanen

    puh. +358503101294

    Kauppias

    Kimmo Törrönen

    sähköposti: etunimi.sukunimi(at)farmarinverkkokauppa.fi

     +358408226817

    FI46 1544 3000 1940 55

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Suodata tuotteita

    Tawk koodi,